今日時開心時吾開心.>0<' 中文-冇咩野;; 數學-見到d數都吾想做-O-' 化學-溫書+加油.!!!! lunch.食完做問答^3^' 音樂-講完考試範圍做問答.]- 成長課-0k呀.!幾好玩>9< 4點幾完左繼續講聯歡d野.~ 你真系好kai呀.!! 不過.就系鐘意你咁樣>v<' 好得意呀你@v@ ♥[3]日>C<