今日上堂冇訓教ga感覺啦.. 不過天日我諗1定有-0-' 特別系數學堂"唉..! 生物同化學都有同9皮坐>0<' 化學同物理都有同臻臻坐'* 坐位最悶系生物..TvT' 今日金句-[都系粗口.!]好火牙'*