![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() 2007 年 10 月 18 日 星期四 今日環區跑,, 我地班全部要跑,, 我第一圈跑到第二條橋,, 見到"雞卵"[吾知系咪咁寫] 佢:有薯片牙,,快d啦,,, 我:我認得你,, 講完,,我繼續跑,, 到第二果圈上到橋,, 佢又話:薯片牙,,+油,,, 我:又系你,,,你走開,, 跟住佢班fd笑佢,, 到最後我跑到54名,, 之後番學校休息,, 12點放學就番屋企,,, 今日超累牙... 等我今晚訓足12果鐘先,,, ![]() 留Cm')喔.! [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |