![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() 2007 年 3 月 28 日 星期三 今日俾人佈串話我同d fd界手!! 我9世之前都冇界啦.. 無lala..俾牙sir話:你界界下..遲d咪界兩個心+支箭!! 我話:我冇再界手啦.. miss又話:你係咪鐘意格離果個白馬王子呀!! 我話:我好無奈呀!!係咪要蹲低嫁!! 激無奈囉!! 我話戎左界手!! 佢又要我分享下點解唔界手同點戎左喎!! 我咪話:我唔想界囉!! 唔通話為左牙哥咩!! 唉... 又問我地下次應該點做喎!! 我咪話:向公仔發洩.. 好無奈喎!![當時] 我之後同牙哥講,佢就話:冇可能!! 我唔知咩!! ![]() 留Cm')喔.! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |