![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() 2007 年 5 月 11 日 星期五 我上完D&T我番上課室,,[本人在一樓,,課室在六樓] 當我係四樓果陣.. 俾我撞到佢[牙期],, 我好驚,,我好驚俾佢認得我呀,, 食完飯,,我同d Fd去圖書館睇書,, 點知佢又係到,,佢走果陣仲撞到我TiM,, 一日撞兩次都算啦,,點解要唔夠一果鐘撞兩次呀,, 學牙彤咁講[我係咪好好撞呀,,] 最後補上[牙哥(檸檬)生日快樂..]
![]() 留Cm')喔.! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |