今日陸運會,,
我跑100米..點知俾條友撞我喎,,
妖..我頂佢咩..
我地明舍今日攞第一,,
希望星期五都係啦..
我地明舍啦啦隊係最勁,,
明舍..明舍..
WhO iS tHe BeSt,,
RuBy Is ThE bEsT..
明舍小火龍,,
贏你十條龍..
明舍好野...
不過,,嗌到喉嚨痛呀,,
T^T,,