![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() 2007 年 4 月 23 日 星期一 同佢嗌左好內,, 到最後我搞到 - 板主都冇得做,, 我決定唔再玩論壇,, 只去論壇睇小說.. 而我同軒軒哥哥.. 當然..好番La,, 點好..唔話你知.. 係一次好和平Ga好番.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 今日俾MiSs ChAn點名參加游水,, 傻La..我至唔參加.. 最多咪同牙媽講.. 咩事呀.. 唔參加咪唔參加囉.. ![]() 留Cm')喔.! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |