今日補兩科...
係唔應該補ge科目...
5點幾起身...未到7點出左去溫習..
溫到8點10分就番學...
8點半上堂即考..
考到10點半之前走左...
考完覺得2份卷好簡單啊...
點解之前我唔識ge...
晏就去左溫數..
點知冇溫變左睇著人地溫英文la.......(閱讀全文)