轉載請注明出至K8-zone.com # 澳門討論區 http://www.k8-zone.com/,本帖地址:http://www.k8-zone.com/viewthread.php?tid=206617
★睇完都唔比cm★
係唔係人黎架
都唔比cm
2011 年 6 月 16 日  星期四   驟雨


補考 愉快 分類: 未分類

今日補兩科...

係唔應該補ge科目...

5點幾起身...未到7點出左去溫習..

溫到8點10分就番學...

8點半上堂即考..

考到10點半之前走左...

考完覺得2份卷好簡單啊...

點解之前我唔識ge...

 

晏就去左溫數..

點知冇溫變左睇著人地溫英文la.......

(閱讀全文)



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶..
千古罪人
2011-07-07
2011-07-01
BBQ
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1185
今日人氣: 63
累積人氣: 10342
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed