今日全日冇出個街...
係屋企狂溫中文同物理...
溫到已經忘記係幾點lu,,,
晚上9點半休息睇怒火街頭la..
之後10點半又繼續溫習...
溫到2點先訓...
完...
註: (希望你地保祐我補考合格...而且一定要升啊...不可留啊....而且補考d人一齊加油la...好淆啊...)