轉載請注明出至K8-zone.com # 澳門討論區 http://www.k8-zone.com/,本帖地址:http://www.k8-zone.com/viewthread.php?tid=206617
★睇完都唔比cm★
係唔係人黎架
都唔比cm
2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


超唔明lo 不滿 分類: 未分類

我想問你地覺得fd係拿黎做咩嫁......

出賣.....利用.......談心......但係想想單單只係陪自己出街買下野.......定係只係比個名義人

 

今日有d不爽......

我想叫fd陪我出街

點知個個都話唔得lo

一d就話唔得閒好多野做...

一d就話一陣間要出去....

我就想問你地.....

點解你地次次出街找不到人陪   就要我陪

輪到我叫你地陪我   個個就找籍口話自己唔得......

(閱讀全文)



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶..
千古罪人
2011-07-07
2011-07-01
BBQ
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1185
今日人氣: 22
累積人氣: 10509
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed