今日朝早好乖咁上堂
晏就本身打算唔去啊..
點知比d fd 叫左去.
去到先知原來有分隊lo..
我地仲要係遲到
本身我地六個女仔係唔同組ge
點知同人換左
所以係全部一隊
之後仲有兩個唔識一個識..
我地組有3個男..全部女
比賽start 我地以為輸la..點知拿到第二la.......(閱讀全文)