今日朝早10點幾起身..
上左陣網la..
差唔多12點15先去到北辦la
之後冇咩野做..
阿婷...講解禮儀要做d咩...
在綵排一次
之後12點幾差唔多1點番去北辦la
d人就話你地去食飯先la./
我同彤婷一齊la
首先番hm比低d野la...
之後我同彤去駿菁旁邊食野.......(閱讀全文)