今日超悶...
問左好多女仔..個個女仔都話唔出lo...
最咩叫左咩咩出...
去左水xx到行...
係水m食野見到一個bb仔好得意..佢超害羞lo...
之後去左行"美好"最後去左街市食野
全程冇撞到人...