仲有2至3日就要考試la
好肴底啊
所以尼排上ge堂都係練習為主ge
之後今日調位...
我來來去去都係後面..冇咩特別啊
純粹隔離位唔同..
今日派左幾科
化學小測,物理大測都合格..
純粹有一d傷心就係數學唔合格l......(閱讀全文)