今日冇咩特別心情la...
晏就放學...
我同欣同珊馬上趕回自己hm拿野..再係課室回面la
之後再同佢地加埋香,tina,fui 一齊去搭車去新xx.... 到左我地諗用咩地方..
之後用左玫瑰堂搵要叫路人幫我地影
再去大三巴,哪吒x,大炮台到影....
影到七點幾
去左買野食,上左工x玩電腦...
一上到去同人講左幾店句la
上左一陣就走la
回家.........(閱讀全文)