轉載請注明出至K8-zone.com # 澳門討論區 http://www.k8-zone.com/,本帖地址:http://www.k8-zone.com/viewthread.php?tid=206617
★睇完都唔比cm★
係唔係人黎架
都唔比cm
2011 年 3 月 11 日  星期五   晴天


2011-03-11 分類: 未分類

今日放學搭車去工青

點知坐個巴士好似環遊澳門

睇景色lo

之後到左上工青嗱衫..

傾左一陣..就走左la..

用行路番..食左個夾餅..

之後番到屋企樓下又買左個夾餅..兩隻茶會蛋..

番到去食左飯..飲湯之後去訓

11點先起身..打blog..msn



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶..
千古罪人
2011-07-07
2011-07-01
BBQ
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1185
今日人氣: 44
累積人氣: 10323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed