今日晏就超早到左工青...
係阿和未黎之前
我同vicky已經到左la
等到臭了..d人先到
2點05開會講解
講完之後..
有個(衰人)黎左
之後我地戈組分左去噴水池...
一開始d問題都唔識答
不過都有d人幫手
都要thx..有陳x..阿和...(衰人)佢地l......(閱讀全文)