轉載請注明出至K8-zone.com # 澳門討論區 http://www.k8-zone.com/,本帖地址:http://www.k8-zone.com/viewthread.php?tid=206617
★睇完都唔比cm★
係唔係人黎架
都唔比cm
2011 年 3 月 21 日  星期一   晴天


哭了 傷心 分類: 未分類

今日未拿到卷之前係好happy

拿左之後就情緒低落la

在學校想喊想喊咁la

之後番到hm喊左一場la

我喊唔係因為唔合格..係因為有人教都唔合格...

一方面覺得自己好冇用la..

一方面覺得好對唔住佢la...

而且係超唔扺lo..

差幾分就合格lo...

唉...唔講la...

去溫習la........

(閱讀全文)



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶..
千古罪人
2011-07-07
2011-07-01
BBQ
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1185
今日人氣: 38
累積人氣: 10317
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed