轉載請注明出至K8-zone.com # 澳門討論區 http://www.k8-zone.com/,本帖地址:http://www.k8-zone.com/viewthread.php?tid=206617
★睇完都唔比cm★
係唔係人黎架
都唔比cm
2011 年 5 月 6 日  星期五   晴天


覺得自己好冇用啊 不安 分類: 未分類

今日番學戈陣冇咩野la..

之後放學等人la..

等到5點幾la..

佢地成班終於走得la...

一齊去c hm到練舞la..

去到有d人要cut歌la...

一d要練舞la..

首先係我地組練舞la

頭幾次係一齊跳..

之後逐個練la..

第一個係珍練先la........

(閱讀全文)



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶..
千古罪人
2011-07-07
2011-07-01
BBQ
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1185
今日人氣: 5
累積人氣: 10284
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed