今日點幾先起身..
之後等suki佢地電話la...
點知佢地4點先打比我la..
搞到我4點半先到..
到左集合地方..又唔係練ge..坐左 一陣話走得la..
話天日先練..
之後我同w.c , suki仲有candy去左公園玩la..仲影左d相..
( 影到我好樣衰lo..因為我隻眼好撞)
途中candy話走先woo
我地三個玩多左陣...就去左食麵la..
食完就散lu........(閱讀全文)