今日戈4堂冇咩野la...
晏就去練舞
一開始冇咩野la...
之後開始被人地獄式訓練...
罵la...話有冇番去睇過啊...
心有d想喊la
之後在重新跳左好多次la
開始有d熟la...
先平復番d心情...
練到成身都臭曬la..
差不多到6點半就走人la........(閱讀全文)