朝早派數學...我是全班最低分戈個...
派左有d喊出來...
況且今日又被miss 講我
所以就咁la..
so so so so sad...........
晏就放學陪珍&姣輝去博士買紙
見到阿xx杰&薯榮
之後去新天地
完左送珍番去..我同姣輝去左北辦問婷d野就各自回去la........(閱讀全文)