今日係最後一日放新年假la...
之後天日要番學la..
預先同你地講情人節快樂丫
這放假期間有開心同埋墳怒ge同埋悶
悶就係冇街出...出左又唔知去邊好ge
開心就係戈次做英文報告la...
墳怒就唔好提la...
好la...今日係做功課日..
因為我每次臨到最尾一日先會做ge人
所以會好遲先訓lo..
天日就會見到我唔夠訓ge樣la........(閱讀全文)