我 是 誰 ?
給 我 的 每 句 話
我 的 原 動 力
一日
一日...過咗今日就要番學 ,又可以見番D好朋友啦~
不過要做功課...所以人地話做人冇十全十美,係對的!
Ar~玩D遊戲輕鬆下啦!!
www.hoplay.com www.ugameasia.com
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
O.........
O.....死la....~ 我唔見咗我一份功課ar~好彩我朋友借比我影印ar~
佢真係我ge救命恩人!!!!
哈...你覺得呢 ?
快D留言啦~^^
重有3日
重有3日咋~
重有3日就要番學啦~好唔開心ar~
我好想知道邊係我地6A4班ge常識老師~我好心急知道!
第一日我地會番10:00am至12:00pm~
好彩唔係番6:30am咋~
唔......886!!!