我 是 誰 ?
給 我 的 每 句 話
我 的 原 動 力
Happy~
Today,除咗有4堂要上,
堂堂都比我地play ar~
你話幾開心!!
當你long timoe no see your fd......
you see back them and play ... talk .... you will be very happy~
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
番學la~
今日我見到班fd~好開心ar~
不過新嚟果個楊天慧老師有小小惡ar!
本來應該係林先生教,But佢去咗生BB,
所以就要在出面揾代課老師!!
Ha~ It very cute ar!
好驚ar~
今日,我去www.hoplay.com 玩咗ニ個game~
1.逃離屋子( Darkness 1 ) 2.Darkness 2
搞到我好驚!
你地到去玩la~ 在益智遊戲果度ar!