我 是 誰 ?
給 我 的 每 句 話
我 的 原 動 力
又放假
今日係XX節,又放假~
講真.....我好好好好好想番學!
我掛住班FD!!!!!!!!
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »
Photos
以下果D Photos 唔可以另存~要另存去other Internet La~ THX!!
好野~~~
好野~萬歲!!!☆★
終於考完第3次呈分試啦~又有得同班friend crazy 啦~
我等咗呢日好耐!!