我 是 誰 ?
給 我 的 每 句 話
我 的 原 動 力
27/5/06
呀媽今日上大陸.......
我終於自由啦!!!!
電腦萬歲~~~~~
萬歲...........
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 28 | »
25/5/06
wa......我巳經好耐冇上過黎啦!!!!!
今日因為做曬H.W,
太悶,上黎睇下........
唉!!!我果班大部份D男仔好唔團結,
小息唔練歌,
仲要係我地練票歌果陣玩,
煩到死!!!!!
10/5/06