| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 14 日 星期二  |
| 依D係朋友?? |
分類: 未分類 |
點解一定要人地請你野食
自己唔可以出錢
要欠人地咁多人情
好似全部人都要聽你講
係老師面前扮乖扮熟
係我地面前又係原本嘅性格
我地都5鐘意你依D性格
覺得好扮野
自己叫我地5好同某一D人玩
反而自己走去同某一D人有講又笑
有時朋友又咩事
你係另外一邊玩
佢只有我一個朋友咩
你係5係啊
只係為自己着想
依D係朋友咩
知5知道有好多人都唔鐘意你
我5知道點係你面前講出口
我知道會有人話被你聽
或者你自己有一日見到
我已經唔再熟識依家既你喇
|
|
|
lhy27 於 2010-12-14 09:47 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-12-14 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同道中人~ Posted at 2010-12-14 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|