星期六 , 朝本來去游水既 , 但自己訓過籠 , 唔知醒 , 攪到無得游 , 好慘哦 .
然後就玩電腦 , 點知玩下玩下 , 家姐考完paper3返黎 . 我就好似傻左咁, 係咁對住佢喊 . 其實我真係好大壓力呀 , 感覺上好似透唔到氣咁 . 呢種咁既生活 , 我真係好唔習慣 , 因為我一直讀書都無咩壓力 , 但依家中五 , 日日都溫書 , 日日都好大壓力 , 我好似唔再係文慧珊咁. 嗚~~~好辛苦 . 呢種感覺都已經積左幾日 , 今日爆發左出黎 . 真係好開心. 好多謝主起我身邊 , 一直同我行呢條路 , 也都沒有放棄過我. 雖然我唔可以看到 , 摸到主你 . 但係我感覺到你的存在 . 係你起我好辛苦 , 想放棄果陣 , 你叫家姐黎叫我唔準放棄 . 當我溫得太緊 , 就快斷既時候 , 你叫阿真黎安慰下我 . 又係你讓我可以認識到顏姐姐 , 比我地可以互相支持 . 你又叫阿徐黎講我聽 , 其實會考只不過係一個陷阱 , 所以一定唔可以驚 . 好多好多野 , 都係主你既安排 , 超級感謝主哦.
多謝家姐 , 多謝阿真 ,多謝阿橙 , 多謝河童 , 多謝顏姐姐 , 多謝星 , 多謝阿徐 , 多謝阿妹 , 多謝阿媽 , 多謝阿爸 . 多謝多謝我生活中的每一個人 , wakaka
 |