金日系最後一日番學 好吳捨得. . . 本來以為開開心心 點知心情吳好` 放左學之後* 同梓茵去行街街. . . 食野! 我地想睇{哈利波特}嫁, , 不過好多人喔<3 都系下次先啦!" 有個細路嘈住曬! 宜家d細路串爆. . . 串番佢,佢又話我哈佢. . . 真煩xP 去左影貼紙相:) 又冇左$10. . . 不過影左出黎好開心"" 我要約你地去玩` 吳好{放fly機}喔! 吳知打咩好`-3333- bye了><