以後我還我 李還李T^T {吳好再搵我!} 憎死你! .......... 金日番學校.... 好悶呀,, 個肚吳知做咩" 痛死_______* 仆佳呀-,-凸 唉....吳想我地1b既同學留班! 小雯,, 王子,, 夏惠姨..... 吳`好留班呀! i love you all 1b classmates