今日上左SKE48個網址,
見到有新歌出,
5/8就會出售lu!!><
好好聽牙
歌名:強き者よ(Tsuyokimono Yo)
組合:SKE48 TEAM S><
新歌網址:http://lantis.jp/special/ske48/tsuyoki/
chu!(=^3^=)
狂唱K-ON D歌><
幻想自己係K-ON D成員o.o
超想學ELECTRIC GUITAR,BASS,DRUM+KEYBOARD==!!
狂煲K-ON(1-13集就黎背到熟曬*.*)
吼`!!!!!!!!!!
我究竟發生咩事啊?
K-ONK-ONK-ONK-ONK-ONK-ONK-ON!!!!!!!!!!!!!
我中毒了@v@
呼`~
去左上海6日到玩,
時晴時雨,
不過喺嗰到我會中意落雨多D LO`~
因為吾落雨嘅話就超熱LO`-v-
刀吾知咩天氣黎嫁`+.+"
冇乜點買手信`..
淨係買左D野食`~
ok好食呢`^^
識左班FD`^^
超DIM LO咩事`XDDDD......(閱讀全文)