您已經停留了
中學生滴生活`大好き!
希望可以同大家做個好朋友(smile)`=],要cm唷`=]
 
crazy_vivian
暱稱: +*"*+{小妹牙肥}+*"*+
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
超多功課lo咩事.v.
2009-09-13
很感人的說!!T^T
返左幾日學...支力屎人...
9.1開學喇=]見番班FD真...
每月文章
好友名單
*DEMO貓網上計時/步器`;p
河童CLOCK`!=]
2009 年 8 月 2 日  星期日   酷熱


SKE48出新歌lu~----->"強き者よ"好好聽ILIKEIT!!>< 滿足 分類: 未分類

今日上左SKE48個網址,

見到有新歌出,

5/8就會出售lu!!><

好好聽牙

歌名:強き者よ(Tsuyokimono Yo)

組合:SKE48 TEAM S><

新歌網址:http://lantis.jp/special/ske48/tsuyoki/

chu!(=^3^=)



2009 年 7 月 31 日  星期五   酷熱


本小姐已經中左K-ON毒喇`*v*HELP~T.T 感動 分類: 未分類

狂唱K-ON D歌><

幻想自己係K-ON D成員o.o

超想學ELECTRIC GUITAR,BASS,DRUM+KEYBOARD==!!

狂煲K-ON(1-13集就黎背到熟曬*.*)

吼`!!!!!!!!!!

我究竟發生咩事啊?

K-ONK-ONK-ONK-ONK-ONK-ONK-ON!!!!!!!!!!!!!

我中毒了@v@



2009 年 7 月 29 日  星期三   時晴時雨


去左6日上海`=]好正=^.^= 愉快 分類: 未分類

呼`~

去左上海6日到玩,

時晴時雨,

不過喺嗰到我會中意落雨多D LO`~

因為吾落雨嘅話就超熱LO`-v-

刀吾知咩天氣黎嫁`+.+"

冇乜點買手信`..

淨係買左D野食`~

ok好食呢`^^

識左班FD`^^

超DIM LO咩事`XDDDD......

(閱讀全文)



療傷蠟燭
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
網站連結
AKB48の官方網站`=]
SKE48の官方網站`=]
我滴小學`=]
我滴中學`=]