今日熱死人牙...`
聽日就係派卷日喇`!
抱着好驚嘅心情去面對...`o.o
不過過左呢3日就舒服曬lu`~
大把要活動參加牙`!!
RELAX`!RELAX`!RELAX`!XD
19/6滴事...→
哈`終於考完試喇`~
全個人輕鬆曬`XD
KAI姐生日快樂丫`!(遲了oo)
禮拜一補番份禮物比你丫`!
(^.^v)
就黎暑假喇`!!
吾想同你分開牙`..
牙肥中意你牙`!
好中意好中意`!!......(閱讀全文)
今日考左IH AND PE,
做吾曬IH份卷牙..!
(傷心ING..)
PE刀OK易,
足足足足足足足球牙.!
10:31放學lu`~
放左學去搭26號過WP,
去左紅蘿蔔`~
12:00先開丫`...
等開途中發生左件大大大事牙`!!
隻倉鼠由個櫃爬左出黎`!!!o[]o""......(閱讀全文)