今日黎份PHY卷都吾算難,值得開心.
但我同阿琳佢地都無去BBQ,真係有d unhappy
最近我食左一星期粥,好悶呀.
阿琳話要睇緊d我黎個[細佬],
成日吾聽話吾準時食飯搞到身體差
可能幫我收起我所有chocolate.
哈,阿琳你細過我經常逼人叫你姐姐^^''傻