前幾日,我成個人好像那幾天的天,天黑黑,灰蒙蒙.
可能開心同灰心都係會傳染,我身邊都有人灰心,更有人用大笑掩飾傷心.
不知道是什麼原因,我連續幾天心灰意泠,泠靜反思了幾日.
我想不應該逼得自己太緊,一切從簡,選擇一條我曲折但行得開心嘅路.
你地邊個會比我灰心同懶,我都會罵,特別是想升上中六那班^^
反思得出時一個結論 Simple is the best