2007 年 8 月 7 日 星期二
| HAPPY'(Β0o睇吧)' ## |
今日巧開心也><
哈哈..
出左香港仔-v-''
跟住洗曬啲錢;
跟住系m記撞到某某人嚇死左=口=''
之後又去左『掃地』''
4點幾就番左去LUU'
差啲洗埋搭車啲錢牙\口/''
好彩.__.''
最慘破左產喇/.\''
嗚嗚''
跟住番到屋企;;
好悶..
系到汁野:]'
呀Βo0吾開心也><
又系到同佢講道理'
[天涯何處無芳草]''
跌低要識得先自己爬起來..
系到再同你講多次..
就算你幾5開心我都會陪系你身邊的-3-'
系米好感動呢xD'
之後系到幫呀媽做家務-3-''
呀哥系表弟到冇番黎..
今晚電腦系我既/3'
不過牙媽又要我幫佢洗碗先比我玩\./'
激死'
跟住又系咁打機..傾msn''
又系好悶咁過左呢幾粒中-3-'
卡卡=]
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 5 日 星期日
| 灰..... ## |
金日..
11點幾先起身-3-'
卡;
跟住就食野...
又系到悶''
悶到嘔...
老母同老豆又出左去飲茶*\/*'
之後呀哥又霸住部電腦/.\'
次次都系甘.......
跟住好彩佢之後3點幾就出左街..
所以我先有得玩咋><
哈哈..
但系跟住系到打勁舞..
又廢左..
痴線..
搞到我勁火-.-
部機老得制喇-/\-'
叫牙媽換機又吾肯'
SH!T媽唷'
跟住玩玩下悶得制出左黎-v-'
卡卡=]
就系咁msn...........
之類拉; |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 41 | »
|
|