今日終於UT完.
放學打波=]
要加油呀我地!!
要贏就唔好比自己有輸既感覺..
我地都進步左唔少呀//
柴/
______________________________
哎好掛住你.
成日諗起你.
一諗起你就心跳了//
可惜..
我是冇人要既矮仔.