嘩!!!!痴左綠添~
為左個maths,我今日補習補左五粒鐘!!!!五粒鐘呀!!!!!!!!
人都din呀!!!
我今曰竟然無食lunch喎~haha好勁呀我!(將maths食左落肚~)
其實我都幾like maths ga~(你地會話我"你痴ga?!')he~
等左禁耐...佢聽日終於來la~hoho>~<
今個月每日都有勁多節目law~D friend係外國不停感翻來探我~_~......
我地去hea玩....(whatever la)
温左禁耐maths~希望有高分la!!!!!
今日講左個大話...daddy mummy 竟然涕唔出破zan law~hehe
重話"好呀...好呀...好..唔..得la~"感呀~
好累...唔寫la...
聽日見la~
|