今日好late(10:00)先起身because琴晚listen收音機,1:00先訓!hehe~~我琴晚終於打通<卡啦O!babe>o既電話啦!~不 過.......我無份唱歌,只係有份投票!希望下次再打通and有份唱歌啦! 今朝無無聊聊地上校網,see到運動會果日啦啦隊比賽o既片段,hahahaha!都唔明why我地會win!!???所只我特登擺上日記,等 你的see下我們好唔好!~see完後,記住留言,評下好唔好呀! http://aero.grandmont.edu.hk/~web/activity/school/sport_day/6b.wmv http://phpbb.guestbook.com.tw/g23/gbook.php?applicant=crazykimmy6 (我個板板)
今日好late(10:00)先起身because琴晚listen收音機,1:00先訓!hehe~~我琴晚終於打通<卡啦O!babe>o既電話啦!~不
過.......我無份唱歌,只係有份投票!希望下次再打通and有份唱歌啦!
今朝無無聊聊地上校網,see到運動會果日啦啦隊比賽o既片段,hahahaha!都唔明why我地會win!!???所只我特登擺上日記,等
你的see下我們好唔好!~see完後,記住留言,評下好唔好呀!
http://aero.grandmont.edu.hk/~web/activity/school/sport_day/6b.wmv