| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
| 無聊.... |
|
今次係我第一次寫日記~~~
今日好好好好好少HOMEWORK>.<好Happi
唉.....點算好???我越黎越
佢,佢又唔so下我,正衰人!!
給胡胡:我好想好似你咁,整MUSIC同WALLPARER!!!教我呀~~
今日我地有4堂空堂
呀!Miss Lo sick 左, 郭主任帶人去參觀, 楊sir又帶隊出去比賽! Today真happy!!!!!!!!!!!
其實今日冇乜特別,88
|
| 刊登時間︰2006-03-13 05:15 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 |
|