| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
常常識識好唔識 明日背書更唔識  |
|
唉!!點算ar!!~聽日常識要背書!!仲要背成四版tim呀!我好驚驚ar......唔知聽日會ng會俾唐主任罰抄tim架!!!死la~到咗今時今日今秒我都未溫過tim.....仲有ar....下個禮拜就要考試,我亦都係到今時今日都未溫過ar~唔知考成點tim ga!~大家係咪feel到我好失敗..............唉唉唉唉唉唉唉唉唉~/////
今日我help D 同學收書,佢竟然so Q咁望我,so 我笑咗出o黎...so 低B le!
今日跳Jazz....Miss施發火!!罵第二&第三行D人!!好心佢地就努力D跳la...想當年,我都係俾心雞跳先有份係第一行跳!!!唉唉唉唉唉~都ng知佢地下堂點跟返~!跟著就同湯湯do功課到5:30p.m.!!
唔write la!去溫書lo!88~
|
| 刊登時間︰2006-03-16 08:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | »
|