今日個心好涼,因為BB俾羅老師鬧!佢真係好
!!!!!!!!!!跟住唐主任問書,本身我地個行落後左,但係以我呢個聰明又敏捷又機警o既頭腦,終於都一個人追返2分,睇o下我幾聰明呀!!!!!!!!!!!
在此送上一首我作o既歌<他約我去麥當勞>
他約我去麥當勞
作曲:Royals
填詞: 芳仔、小B女
兜過幾個圈 看新地旋轉 美味似是遙遠 但其實在身邊
快樂旅途中 有沒有薯條 看著這優惠券 如同尋獲知己
笑問你 你話從未嗅過薯條的香味 會很香 似在平靜地說出 薯條我愛你
畢生也願記起 I'm love'in it 薯條雪糕還定會很美
看雪榚杯 溫馨記憶 旋轉中細味 KFC都也沒法比
今天心碎或痛悲 只需要記住陪伴在你身邊有麥記
始終可以幸福地 沉迷在美味裡eating
要是你 決定明日伴我去闖麥當勞 會很香 美味延續下世紀 一生都記起
不必理是與非 不需要顧忌 穿梭麥記內陪伴我eating
麥樂雞比KFC的香 輕輕咬淡 都可使我好味跳起
當 身邊帶著銀包 假使最後還未夠錢仲有優惠券
可知心裡正準備 無緣食到亦看一眼
新地與雪糕都 不需要羨慕 因可跟你在長夜裡eat到
見麥叔叔 本想聲吃薯條 卻又不可媲美你待我好
麥記可算是太好 假使有你在旁陪伴我一起每段路
可將美味記心內 明日共你愉快eating
唔write la!!!!!!!!!!! 88