哈哈!!冇功課
今日過得OKla...
樣樣功課都5駛聽交﹏
今日有
.Quiz數
.福音活動
.科學實驗...
最like的當然係科學實驗啦∼
我地果組整得特別慢''
因為我地褒雞蛋...
4 mins...未fullycook就開左隻蛋...
so D 蛋好'核凸' 嘔!!...
------------------------------------------------------
係午膳果陣...
我地玩 [ 誠實與大膽 ]!!
知左好多野... ...