今日係星期日---
由於聽日5駛返學...
所以會訓an D
今日---------------------------無聊到牙媽都5應得!!
朝早溫左一陣書 ︴
之後睇電視﹏ haha...
Then,,............................................
總之就無咩好講啦\\\...
最特別的係:褒左一日劇...
星期2Test喇~~
點算呢!!!好似無溫過咁...
-------------------------------------------------------
希望11號可以同D fd 去bbq啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><''
|