今日上左PE堂,
要跑耐力跑>8"
跑到我死下死下感>8"
跟住重要踢波><
但我都冇去,彩佢都傻呀KA...
就同漪靖佢地去左好運中心買野
用左好多錢呀!!!haha
但係好彩唔係我D錢>3<
跟住我地就去左買第2野
就去左M記到食!!!!
嘩....靖係感叫我地請佢食
真係呀!!(講笑姐)KA....
之後我地就走左喇!!!!
番到屋企,就打比漪傾電話
但係右比靖怏一步 唉...
次次都係禁慢 唉...
跟住右去左踢波
嘩.....累死呀!!!~@@~
番到屋企就打左黎樣野!!!
留言呀大家一定要!!!!!!!
|