今日早上起身 點知重累過琴日 成身都好hurt呀 唔想行,就訓番喇 係10:30到就落左地 都好hurt^.^ 就去整手繩!!!!!! 整左好long time 跟住就食野>3< 食完之後右整個第2條 但有d問題出左黎 攪到我好煩,想唔整 但右好悶波<感右整喇 整完喇,就去左食野 番到黎,就on msn 同人傾,但果個霍金串我喎 感我咪串番佢囉,串下傾下 都好nigh,感就去訓喇!!!!