今日10:30起身
就玩msn喇on左之後
就見到漪就add佢喇
之後就同佢傾電話
但係我個細腦係到煩住唒
屌佢呀!!!!我無喇喇右攪到佢好嬲
sorry呀!!!!對唔住呀!!煩到你,真係好對唔住
跟住就同小學friend去人屋企玩,
頂呀,個76右係到煩住哂,唉...算..
去左沙田個friend唔知做咩話打錯比佢
原來佢比左個電話比人
跟住我地就去左佢屋企玩野
勁好玩呀,我個friend超攪笑
攪到我想學佢感,超攪笑
跟住就睹錢喇,win左1個幾元kaka....
跟住就出番沙田到食野
之後都冇咩野做就去左行街
見到條好好既牛仔庫同嬲,勁想買呀
但係右冇錢...真係....第日先出黎買
跟住去送人走,但右唔想禁早番屋企
就慢慢行去火車站,搭車
但都係行得太怏,就企左係到傾1粒中到
番到屋企就好悶喇,想打比佢,但佢右好似唔係
好想同我傾感,禁岩靖佢add我,所以咪打比佢囉
同佢傾左震,但右冇野傾感,之後就玩msn同打左黎
篇野出黎.....就同個小學friend傾電話喇kaka....
德哥好勁呀kaka....
|