今日番到去問你野...你唔答我....知你嬲lu 小息果時諗住問下你咩事..但又咁多人...就冇問到 科學堂果時見你同佢晉一齊.....唉...大家都冇守到信用 話唔同佢地三個講野,但點知大家都............. 落堂之後,問你...知道咩野事lu 我唔係唔care你,重好想成日同你一齊,但又怕煩到你,就冇去揾 放學之後去左魚屋企..... 你整d野都幾好食^.^但係就有侍改善啦 番到屋企同你傾msn,傾左好耐,知道問題係邊 我唔會因為......而唔理你,唉...唔講喇..阿媽罵