| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| 2007-02-09 |
今日番到學校..第一堂..冇老師..><" 1c再冇人理ma?! 以前的全級第一班別現在變了什麼?! 點解會甘?! 醒下na..>^<"
第1個小息落去買野食再上車去太空館..我地明明好早落到去系架車上面..點知牙sir話要等埋另外個老師..o..同周sir一架車..o了咀..訓吾著..最遲去到..太空館...變左3歲細佬仔..呵" 跑黎跑去..同小學一樣..玩左好多野na..聽講座..同你對望左幾次..嘿嘿" 不過都冇哂野na..終於同到你say halo* na.. 我諗系時候放低na.." /\/\" 番到學校.. 全部f.1都要系canteen食野..好lol哇..吾中2比甘多人見到我食飯個樣..樣衰呢..>^<"
上到classroom..開始Report na .. 跟住牙sir又走埋...同Babe玩飛機..haa//babe勁呢..>3<" 放左學之後就同Kathy去留堂na..淨番兩日..留留下..行為留堂真系恐怖..去hall留..d老師同d學校既對話好似警察審犯甘..驚驚..-0-" 5:30先放人走.. 留多我30分鐘..>P<" 同kathy番屋企na..番到屋企..食左陣野就睇書..睇睇下訓左啵..跟住又起番身食野..聽歌..{Lover's Memory}里隻碟d歌好聽哇..*=]
Kathy吾好再喊na..比吾到賽... 下次再比囉..吾好同條**miss say SOrry哇..你都冇做錯..!! .\/.
情人節..{5日}
|
| 刊登時間:2007-02-09 08:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
qooza"manman* 於 2007-02-09 11:20 PM 發表:
|
|