hate u.. hurt me..
愛與恨只差一線..
一切都是沒有結束的開始..
一切都是沒有緣份的命運..
一切都是沒有真正的愛情..
By::妹子..喵喵..
crazylomen
暱稱: S!u 癲敏..~傻
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2007-02-16
2007-02-10
2007-02-09
2007-02-07
2007-02-03
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 66
今日人氣: 0
累積人氣: 1588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


2007-02-09

今日番到學校..第一堂..冇老師..><" 1c再冇人理ma?! 以前的全級第一班別現在變了什麼?! 點解會甘?! 醒下na..>^<"
第1個小息落去買野食再上車去太空館..我地明明好早落到去系架車上面..點知牙sir話要等埋另外個老師..o..同周sir一架車..o了咀..訓吾著..最遲去到..太空館...變左3歲細佬仔..呵" 跑黎跑去..同小學一樣..玩左好多野na..聽講座..同你對望左幾次..嘿嘿" 不過都冇哂野na..終於同到你say halo* na.. 我諗系時候放低na.." /\/\" 番到學校.. 全部f.1都要系canteen食野..好lol哇..吾中2比甘多人見到我食飯個樣..樣衰呢..>^<"
上到classroom..開始Report na .. 跟住牙sir又走埋...同Babe玩飛機..haa//babe勁呢..>3<" 放左學之後就同Kathy去留堂na..淨番兩日..留留下..行為留堂真系恐怖..去hall留..d老師同d學校既對話好似警察審犯甘..驚驚..-0-" 5:30先放人走.. 留多我30分鐘..>P<" 同kathy番屋企na..番到屋企..食左陣野就睇書..睇睇下訓左啵..跟住又起番身食野..聽歌..{Lover's Memory}里隻碟d歌好聽哇..*=]
Kathy吾好再喊na..比吾到賽... 下次再比囉..吾好同條**miss say SOrry哇..你都冇做錯..!! .\/.
情人節..{5日}

刊登時間:2007-02-09 08:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 crazylomen 的日誌)


qooza"manman* 於 2007-02-09 11:20 PM 發表:
係科學館
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]