就快簡科了...唉,,,,
點好呢,,,, 唉,,,, 文定理,,,
???? 天呀..... 我好憎個 d人囉,,,
fuccccckk,,,, 今晚落去 m 記到溫書......]
都 ok ge...嗯,,, 加油呀... yannes... 捱一個星期 就 ko 了....